Reklamacje

Reklamacja Towaru 

Reklamację wadliwego Towaru możesz:

 

  • zgłosić bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta/gwaranta:

    W tym przypadku warto sprawdzić, czy Twój towar objęty jest szybkim serwisem door-to-door. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka.

  • zgłosić u sprzedawcy:
    • w sklepie fizycznym DEKORUM (dotyczy towarów zakupionych w sklepie internetowym oraz sklepie fizycznym)
    • w sklepie internetowym wypełniając formularz elektroniczny (dotyczy wyłącznie towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego lub Centrum Obsługi Klienta - na podstawie zamówienia) lub wysyłając zgłoszenie reklamacyjne pocztą.
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl